Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Φθινόπωρο! Εκδρομή στο γειτονικό αγρό.

 Αρχές Νοέμβρη!  Ώρα να επισκεφτούμε το διπλανό αγρό και τον ελαιώνα, να παρατηρήσουμε τον ουρανό, τις αλλαγές του καιρού, τα χρώματα και τ' αρώματα της φύσης, το περιβάλλον γύρω από το σχολείο μας. Θα καταγράψουμε προβληματισμούς,  θα οργανώσουμε "περιβαλλοντικά ταξίδια"!  
 Ο γεωργός πάει στον αγρό, στον αγρό, στον αγρό, 
πρωί σαν ξημερώσει...
 "Ε, σεις στεριές και θάλασσες, τ' αμπέλια κι οι χρυσές ελιές, ακούτε τα χαμπέρια μου μέσα στα μεσημέρια μου. 
 Σ' όλους τους τόπους κι αν γυρνώ, μόνον ετούτον αγαπώ..." (Ο.Ελύτης )
" Έρχεται κι ο κάμπος όμοιος με πράσινη χελώνα που ξυπνάει. Ύστερα ο κάμπος γίνεται όμοιος με τον κάμπο κι εμείς παιδιά που παίζουνε στον κάμπο"
"Σαν την καρδιά μικρού χελιδονιού που τρέμει στην παλάμη της αυγής γίνηκε η μνήμη σου μόλις βγήκε το πρώτο πράσινο φύλλο" (Γ.Ρίτσος)
"Ποιος θα σταθεί στον ίσκιο της ελιάς, παρέα με το τζιτζίκι" (...) Γ.Ρίτσος 
 Με το κολατσιό του γεωργού, κάτω από τον ίσκιο της ελιάς, 
μια μέρα του Νοέμβρη!
"Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος, να ν' ήρεμος να ΄ναι άκακος,
λίγο φαΐ, λίγο κρασί, Χριστούγεννα κι Ανάσταση 
κι όπου φωλιάσει και σταθεί, κανείς να μην του φτάνει εκεί" (Ο.Ελύτης)
 "Ύστερα, βιάστηκες πολύ να μεγαλώσεις,  
 να φορέσεις παντελόνια,
 να μάθεις γράμματα" (...) Γ.Ρίτσος
 "Κι όταν βραδιάσει, θα ζέψουμε το μικρό του τ' αμάξι που το σέρνουν οι γρύλοι και θα περάσουμε στη μέση του παράδεισου
 ενώ οι άγγελοι θ' ανάβουν τ' αστέρια 
 για να φωτίσουν τα παιδάκια που μείνανε κάπου στον κάμπο..." (Γ.Ρίτσος)

 "(...)κι όπως αλλάζει χρώμα ο ουρανός
-Πηγαίνετε- 
θα είμαι άψογα τρυφερός, 
δεν είμαι άντρας εγώ, 
είμαι ένα σύννεφο με παντελόνια (...) 
Β.Μαγιακόφσκι "Σύννεφο με παντελόνια"
(2/11/2017, μια ζεστή μέρα του Νοέμβρη, κάτω από το Αττικό φως )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.